CUM SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ONLINE?

Toate produsele comercializate de ALS Power House Concept SRL sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare. Conform legislatiei in vigoare, Cumparatorul poate returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise in prealabil. Contactati-ne si solicitati adresa la care trebuie expediat coletul! Produsele vor fi returnate doar printr-o firma de curierat, in conditii bune, cu sigiliul de retur intact, neutillizate, insotite de etichete si de factura. In caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Firma ALS Power House Concept SRL isi rezerva, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie, bijuterii, ceasuri, ochelari de soare, produse din piele, genti, portofele şi in general alte accesorii. Cum transmit cererea de retur? Completeaza formularul de retur de mai jos in care sa cuprinzi toate informatiile cerute: nume si prenume Cumparator, contul IBAN in care se vor returna banii, numarul comenzii, numarul de AWB al returului, denumirea produselor si cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. 

CUM SE PROCEDEAZA IN CAZUL RETURULUI SI CINE ACHITA CONTRAVALOAREA RETURULUI? 

Ambalati corespunzator intr-un singur colet produsele pe care doriti sa le returnati. Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice, luand in considerare inclusiv durata transportului spre sediul nostru. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre vanzator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs! Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia. In acest sens va rugam sa folositi formularul de retur de mai jos:

Ai dreptul să schimbi sau să renunți la produsele achiziționate pe site, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua în care intri în posesia fizică a produselor, conform prevederilor OUG 34/2014.

Pentru a schimba sau returna un produs, completează formularul de mai jos.

Atenție: nu este posibil returul personal al produsului, la sediul ALS Power House Concept SRL. Acesta se face doar prin curier - ne ocupăm noi de notificat / chemat curierul pentru ridicarea produsului. După ce completezi acest formular, te vom contacta în max. 3 zile lucrătoare cu detalii privind pregătirea produsului pentru transport.

În cazul unui retur, vom rambursa contravaloarea produselor și vom achita noi livrarea returului, însă nu și taxele de livrare pentru comanda inițială.

În cazul schimbării produselor cu un produs mai scump, va trebui să achiți diferența de preț.

Banii vor fi rambursați în termen de 14 zile calendaristice de la confirmarea returului (momentul în care ajunge produsul returnat înapoi la noi în depozit).

Returnarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face astfel:
- Starea produselor trebuie să fie la fel, să nu fi fost purtate și să nu prezinte urme de uzură.
- Produsul trebuie trimis înapoi împreună cu etichetele și accesoriile aferente și împachetat corespunzător pentru transport.

Nu trebuie să ne dai motivul pentru care faci returul sau schimbul, însă am fi recunoscători dacă ni l-ai comunica, ne-ar ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor și produselor noastre.
Mulțumim!

​CUM SE POATE INLOCUI UN PRODUS?

Clientul poate returna produse livrate ce nu ii satisfac asteptarile, spre a fi inlocuite cu altele in termen de 30 de zile, acest retur urmand regimul unei comenzi obişnuite. Pentru inlocuirea produslui este necesar sa trimiteti prin curier produsul pe care doriti sa il schimbam, pentru a fi receptionat si verificat. Abia apoi putem expedia noul produs comandat. Schimbul nu se poate face in sistem ramburs prin curier, fara verificarea produsului ce urmeaza sa fie schimbat! In cazul in care noul produs solicitat nu este disponibil, vom returna contravaloarea produsului. 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: – Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta – Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta – Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. 
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.